Waardering van Indigo in Utrecht, locatie Giessenplein - Utrecht op 12 december 2019

8.7
  • Angststoornissen

Ik ben heel prettig geholpen door indigo met mijn problemen. Ze kijken goed naar jouw als persoon, en wat je nodig hebt. Ze staan open voor vage, suggesties en je ervaringen. Bovendien zijn ze deskundig en nemen ze de tijd voor je. Je word gehoord, begrepen en geholpen. Ook de e-modules die je naast de gesprekken krijgt, zijn heel fijn. Hierdoor heb je thuis een extra houvast om aan je eigen problemen te werken. Ik raad indigo zeker aan. Ik ben gegroeid als mens, en heb leren omgaan met mijn patronen.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Utrecht, locatie Giessenplein - Utrecht

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn dat u goed geholpen bent.
Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar postIndigoMNL@indigo.nl Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Indigo Midden-Nederland
www.indigo.nl/mnl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Utrecht, locatie Giessenplein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.