Indigo in Westzaan

GGZ

Torenstraat 2 1551 BL Westzaan
Deze locatie is onderdeel van Indigo

Waardering van Indigo in Westzaan - Westzaan op 6 januari 2018

Psychische problemen

Op 19 juli een ongeval gehad waarbij ik bijna ben verdronken. Huisarts gaf aan met spoed hulp te zoeken. 3 oktober was er voor het eerst tijd. Was toen inmiddels vergeten een ongeval gehad te hebben. Waardeloos optreden. Geef gewoon direct aan als je geen tijd of mensen hebt. Dat geeft iemand de kans op zoek te gaan naar een ander.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Westzaan - Westzaan

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw openhartige reactie. Wat vervelend om te horen dat het zo verlopen is. Zeker omdat een gebeurtenis als het bijna verdrinken zeer serieus is, en wij dit bij Indigo ook zeer serieus nemen. Wij betreuren dit zeer en willen graag samen met u kijken naar een oplossing. Gelijktijdig willen wij ook graag van uw ervaring leren. Daarom willen wij u uitnodigen om contact met ons op te nemen per mail of telefoon zodat u uw ervaring kunt toelichten.

Hartelijke groet,

Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
@: post@indigoservice.org
T: 088 - 463 44 66

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Westzaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.