Waardering van Indigo Midden-Nederland - Utrecht op 14 december 2019

7.7
  • Psychische problemen

Een fijne accomodatie met prettige mensen, alleen zat er soms een maand tussen de afspraken in vanwege drukte en hoe erg ik dat ook snap, vervelend is het wel. Ik heb ruim 3 maanden op m'n diagnose moeten wachten, dat is lang. Verder werden er angsten die ik uitsprak over bepaalde dingen soms genegeert. Waarna er 1000 maal excusses werd aangeboden om het vervolgens weer te vergeten. De hulpverlener zelf was wel heel lief en begripvol. Ik vind ondanks deze punten dat zij mij toch goed geholpen heeft bij de eerste stap in de psychische zorg.

Reactie van/namens GGZ Indigo Midden-Nederland - Utrecht

Beste meneer/mevrouw,
Dank voor uw (toch) positieve waardering. Daar zijn wij blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar postIndigoMNL@indigo.nl Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Indigo Midden-Nederland
www.indigo.nl/mnl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo Midden-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.