Indigo Midden-Nederland

GGZ

Kaap Hoorndreef 48 3563 AV Utrecht

Waardering van Indigo Midden-Nederland - Utrecht op 16 mei 2019

Persoonlijkheidsstoornissen

Ik was onder behandeling bij Loes Kersten.Ik heb de behandeling als erg prettig ervaren.Leuke vrouw, voelt veel dingen aan en heeft veel kennis. Ook heb ik in korte tijd dingen over mijzelf geleerd waar ik nooit eerder aangedacht had.Verschillende behandelingen ondergaan inmiddels bij verschillende instanties, voor het eerst het idee dat ik begrepen ben en uitgedaagd tot denken over het doorbreken van mijn huidige structuren.Ook kreeg ik voor het eerst vertrouwen in een behandeling en het idee dat ik er ook echt iets mee kon en zeker moet verder gaan met werken aan mijzelf i.p.v. het er maar bij laten zitten.Deze vrouw is zeker een aanrader!

Reactie van/namens GGZ Indigo Midden-Nederland - Utrecht

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering! We sturen uw reactie door naar uw behandelaar. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor mailen:post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo Midden-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.