HSK Online | Interapy

Kingsfordweg 151 1043 GR Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van HSK Groep

Waardering van HSK Online | Interapy - Amsterdam op 28 augustus 2019

Posttraumatische stressstoornissen

accommodatie is niet echt van toepassing omdat het een online therapie was. Verder ben ik zeer tevreden over deze internet behandeling. Ik heb heb het trauma programma gedaan. Wat mij er zo aan bevalt is dat er structuur in zit, twee keer per week schrijven precies 45 minuten, een duidelijk opbouw in het programma, met duidelijke opdrachten, Dat geeft houvast. Verder vind ik het prettig dat de behandelaar op afstand zit, zodat je heel erg je eigen gang kunt gaan, binnen de structuur. Tegeljkertijd is er wel steun en feedback van de behandelaar door een wekelijkse reactie. Wat mij er vooral er in heeft aangesproken dat er binnen de structuur heel veel ruimte was om het op mijn eigen manier te doen. Persoonlijk vind ik deze therapie zeer geschikt voor mensen met een duidelijke innerlijke motivatie om iets aan je problemen te doen, van zelfstandigheid houden en ook van flexbiliteit. Mij heeft het echt door iets heen geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Online | Interapy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.