HSK Online | Interapy

GGZ

Kingsfordweg 151 1043 GR Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van HSK Groep

Waardering van HSK Online | Interapy - Amsterdam op 7 december 2019

ik, als moeder en met toestemming van dochter om recensie te schrijven, ben erg teleurgesteld in de behandeling. Ik denk er zeker over om een klacht in te dienen. Het heeft mijn dochter meer kwaad als goed gedaan. In de tijd dat ze behandeld werd heeft ze 3 psychologen gehad waarvan er maar 1 echt met haar meedacht en meeleefde. De 1ste psychologe zou zich moeten schamen. Wij als gezin zouden hsk aan niemand aanraden omdat de hulp oppervlakkig is en niet goed. In en in triest omdat je als ouder voor je kind graag goede hulp wil. Hsk had eerlijk moeten zijn dat ze niet bekend zijn met emetofobie.

Reactie van/namens GGZ HSK Online | Interapy - Amsterdam

Beste heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw beschreven ervaring zou ik graag persoonlijk met u in gesprek komen. Ik vind het heel spijtig te horen dat uw deze ervaring bij HSK Online heeft gehad. Juist omdat we onze cliënten altijd voorop stellen en iedereen een passend aanbod trachten te geven. Ik hoop dan ook van u te horen om dit intern verder op te kunnen pakken.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Binnerts-Elzas Regiomanager Amsterdam / GZ-psycholoog

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Online | Interapy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.