Waardering van HSK Online | Interapy - Amsterdam op 30 november 2020

• N.v.t.

8.2

Ik heb sinds kort een behandeling voor mijn overspannen/burn-out gerelateerde klachten via Interapy HSK afgerond en ben hier tot nu toe erg tevreden over. Het was een intensieve behandeling met vele opdrachten, maar deze werden goed uitgelegd, en beschreven. Ik kreeg gedurende de behandeling een psychologe toegewezen die het gehele digitale traject met mij doorliep. Het was in het begin even wennen dat alles digitaal werd behandeld, maar ik had een goede klik met mijn psychologe en kon haar altijd mailen als ik iets kwijt moest. 1x per week kreeg ik van haar uitleg met nieuwe opdrachten en goede feedback. Het fijne van Interapy is dat men in eigen tempo aan de opdrachten kan werken en alles nogmaals kan teruglezen. Ik zal hier zeker nog veel aan hebben en kan bij eventuele moeilijke momenten mijn behandelde opdrachten en tips erbij pakken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Online | Interapy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.