Waardering van HSK Online | Interapy - Amsterdam op 24 februari 2014

Persoonlijk zag ik op tegen in behandeling gaan, ik wist niet goed of mijn problemen uberhaupt te verhelpen waren en had er niet veel vertrouwen in dat het opgelost zou worden. Ik vond het ook moeilijk om iemand in vertrouwen te nemen over mijn problemen. Interapy leek mij een makkelijkere manier, het was per slot van rekening online en niet face-to-face. Ik heb mijn behandeling net afgerond en ben geheel verlost van mijn klachten, iets wat ik mij van te voren nooit had voorgesteld. Ik ben erg te spreken over de behandel methodes en de manier van persoonlijk contact. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Online | Interapy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.