Waardering van Pluryn, locatie Maarsbergen - Maarsbergen op 6 september 2019

3.3
  • Autisme

Ik word er alleen maar depressiever van. Ik begon netjes, zit hier nu al bijna 2 maanden. Na begin augustus ging ik flink achteruit. De andere kinder schelden alleen maar met autist, autist. Ze wisten eerst niet eens dat ik autisme had, tot dat ik huilend naar mijn kamer ging. Ik zit met 9 kinderen/jongeren op de groep. De oudere jongeren zijn erg druk en schelden alleen maar. Verder doen de jongere kinderen dingen achter mijn rug om en doen gewoon vreemd. Alleen invallers geloven mij, terwijl ik altijd de waarheid spreek. De andere begeleiding geloven de anderen. De medewerkers trekken de jongere en oudere jongeren voor. Ik spreek nu over de groep de Blauwe Reiger, maar dit kan ook kloppen voor andere groepen. Verder komen ze afspraken niet na, en de accomodatie is nog wel redelijk. Ik wil niet het hele bedrijf in een kwaad daglicht zetten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pluryn, locatie Maarsbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.