Karakter, locatie Almelo

GGZ

Vriezenveenseweg 213 7602 PT Almelo
Deze locatie is onderdeel van Karakter

Waardering van Karakter, locatie Almelo - Almelo op 9 juni 2021 Interview

N.v.t.

Overige aandoeningen

Als er wat is dan kan ik bellen en dan wordt er meteen weer contact met mij opgenomen. Daarnaast wordt ik altijd voorzien van de nodige informatie. Ik word hier ook serieus genomen. Dat is een fijn gevoel, want dat is bij veel andere instanties wel anders geweest. Daarnaast wordt er meteen actie ondernomen als ik een vraag of verzoek heb. Alles en iedereen wordt dan opgetrommeld om het op te lossen. De behandeling heeft tot nu toe nog weinig effect, maar daar zijn we druk mee bezig. De behandeling is wel goed en mijn kind vindt het leuk. Tot slot is het gebouw ook goed. Er is nu net een speeltuin bijgebouwd. Dat is ideaal met het wachten bijvoorbeeld, maar soms lastig om weer snel naar huis te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Karakter, locatie Almelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.