Karakter, locatie Apeldoorn

GGZ

Tussen de Eiken 109 7325 HH Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Karakter

Waardering van Karakter, locatie Apeldoorn - Apeldoorn op 9 juni 2021 Interview

Overige aandoeningen

Het was in begin corona dat wij bij Karakter kwamen. Hierdoor duurde de communicatie en het starten van de behandeling iets langer. Dat lag denk ik ook aan de communcaite onderling bij het personeel. Daarna werd het goed opgelost door veel te videobellen. We worden vanaf toen ook goed begeleid. Ik zou misschien nog wat meer specifieke informatie willen over de aandoening van mijn kind. Zodat ik op de juiste manier kan reageren. Daarnaast gaat de behandeling wel goed. Als er iets is, dan kan ik ook WhatsAppen naar mijn aanspreekpunt. Ik krijg dan snel antwoord en dan wordt het ook geregeld. De medewerkers nemen de tijd voor je. Ze zouden het nooit zomaar afraffelen. De medewerkers gaan goed met ons om. Ze staan echt voor je klaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Karakter, locatie Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.