Karakter, locatie Zwolle

GGZ

Dr. E. Schattenkerkweg 1 8025 BW Zwolle
Deze locatie is onderdeel van Karakter

Waardering van Karakter, locatie Zwolle - Zwolle op 9 juni 2021 Interview

Overige aandoeningen

Het maken van de afspraken is prima verlopen. De medewerkers komen ook alle afspraken na. Daarnaast zijn de medewerkers er druk mee bezig om de juiste behandeling te vinden voor mijn kind. Ze doen en proberen zo goed mogelijk wat ze kunnen. Ik vind het ook heel fijn dat de medewerkers goed naar mij luisteren. Daar komt nog bij dat ze mij goed begrijpen en met mij meedenken. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een behandeling voorgesteld, die misschien geschikt is voor mijn kind. Dat wordt vervolgens door de medewerkers helemaal uitgepluisd. Daarna worden wij gebeld en kunnen we het er goed over hebben. Wij worden niet op een hoopje gegooid. Ik vind het ook mooi dat er echt naar het kind gekeken wordt. Ze zien wie de kinderen zijn. Het enige nadeel voor ons is de afstand, daardoor is het lastiger te bereiken. Maar wij worden altijd goed verwelkomd. De koffie, thee en chocolademelk staan altijd klaar. Het gebouw ziet er verder ook mooi uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Karakter, locatie Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.