Karakter, locatie Zwolle

GGZ

Dr. E. Schattenkerkweg 1 8025 BW Zwolle
Deze locatie is onderdeel van Karakter

Waardering van Karakter, locatie Zwolle - Zwolle op 9 juni 2021 Interview

Ik ben heel dankbaar dat er een instantie is zoals Karakter. Er zijn korte lijnen met Karakter. Ik kan namelijk altijd bellen als er iets is en dan gaan we om tafel. Dit wordt altijd goed opgepakt. Ik ben tevreden over de flexibiliteit en de open houding van de medewerkers. De medewerkers staan voor ons en gesprekken open. We werden zelfs ondertussen geholpen toen we nog moesten wachten op de echte hulp. De behandeling sluit nu goed aan. Toen het niet aansloeg, konden we meteen contact opnemen met het aanspreekpunt. Die denkt erg met ons mee. Hierdoor lukt het ons om samen de juiste weg te vinden. Daarnaast is over alles in en rondom het gebouw goed nagedacht. Er zijn goede parkeerplaatsen en de Coronaregels worden goed nageleefd. Ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Karakter, locatie Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.