Kolibrie Psychotherapie

GGZ

Marten Meesweg 25 G 3068 AV Rotterdam

Waardering van Kolibrie Psychotherapie - Rotterdam op 7 december 2018

Angststoornissen

Ik voelde mij gekleineerd en helemaal niet serieus genomen. Eerst was er de telefonische intake, waarbij ik vanwege mij ervaringen al in tranen zat (geen probleem), maar toen moest ik tijdens mijn eerste face-to-face precies dezelfde vragen beantwoorden! Ik kwam voor een angststoornis waar ik al jaren last van had, toen werd mij verteld dat ik misschien wel hypochondrie had (wat niet klopte) en toen ik zei dat ik weleens een wijntje bij het eten had kreeg ik te horen "alcohol is gif". Totaal niet relevant en zeer veroordelen. Vervolgens heb ik alleen maar via de telefoon gesprekken gehad, terwijl dit ook een vermijdingsstrategie was, en dit werd niet herkend. Uiteindelijk heb ik na ongeveer 4 maanden de therapie stopgezet. Er was totaal geen beoordelingsgesprek, externe controle van een andere partij of manier van tijdens de therapie feedback geven. Het kwam mij over als een eenmansbedrijf waar de therapeut alles voor het zeggen heeft. Na de therapie was er bijna geen verschil in mijn angststoornis.Een jaar later ben ik van huisarts veranderd, toen verwezen naar PsyQ waar ik met hulp van de goede organisatie en een geweldige therapeut binnen een jaar (na 7 jaar een angststoornis te hebben gehad) van mijn klachten af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kolibrie Psychotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.