Waardering van GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leiden - Leiden op 9 juni 2017

1.0
  • Psychische problemen

Een nieuw jaar 2017, en op nieuw gekozen voor centrum kristal leiden en dat was ook dit keer niet zoon beste keus. Tussen aanmelden en intakegesprek zat een wachttijd van 14 maanden, (hier woord je echt niet vrolijk van). Bij het intake gesprek werd gevraagd voor toestemming voor mijn oude dossier in te zien, en mijn huisarts op te hoogte te houden, voor bijde zaken gaf ik geen toestemming. In eerste instantie wouden ze het onderzoek meteen al staken, omdat er geen toesteming voor deze zaken was ..hun toon veranderden meteen,  ze waren in alle gepreken onvriendelijk en niet in staat om goed onderzoek te verrichten. Centrum Kristal houd zich niet aan de privacywetgeving van mij als client, wand tijdens de onderzoeken gaf men toch toe mijn oude dossier toch geraadpleegd te hebben. Stichting pvp vertouwenspersonen in de zorg helpt mij nu veder met dit. Ik heb behandeling en onderzoeken stop gezet, en zal uit kijken naar een organisatie, die op alle punten beter zijn werk doet. Niet aan te bevelen als je hier voor behandeling hier heen wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Rivierduinen Kristal, locatie Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.