Waardering van Kwintes - Zeist op 15 september 2020

• N.v.t.

4.2
  • Posttraumatische stressstoornissen

Ik heb gewoon bij ribw 24/7, mooie en fijne locatie toen werd het kwintes. Alles veranderden het personeel wat daar werkte waren ineens niet echt meer mensen, mensen. Maar mensen die alles volgens regels en boekjes moeten doen. Niks menselijks. Laatste jaar dat ik daar woonde heb ik veel mensen gezien die iets willen opbouwen. Maar de kans niet krijgen omdat het misschien toch nog iets te groot voor ze zou kunnen zijn! Zo ging dat bij mij ook. Ik woon nu zelfstandig en heb ambulante zorg en weet niet wat me overkomt.. de ambulante zorg geven en doen ze meer als dan je verwachten eigenlijk van 24/7 Ik hoop dat kwintes zich meer gaat ontfermen over de mensen zelf per persoon. iedereen is anders en daag mensen uit! Laat iemand soms maar even op zijn mond vallen.. help hem dan weer op staan. dat is de maatschappij. dat hoop ik dat de locaties van 24/7 gaan doen en ook een luisteren wat cliënten echt willen. Cliënt vertrouwenspersoon! Aub maak dat beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kwintes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.