Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen

GGZ

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen - Rijssen op 23 maart 2022

Burn-out

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik krijg. Het werd mij als moeder van 3 jongens en een pittig kind soms echt teveel. De emmer was aan het overlopen. Door goede hulp, gesprekken voeren en gehoord worden, heb ik grote stappen gemaakt en ben ik weer aan het terug klimmen naar waar ik wil zijn! Ik kan Agathos zeker aanraden! Ze bieden een luisterend oor, komen afspraken na en denken met je mee.

Reactie van/namens Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen - Rijssen

Wat een prachtige waardering en allemaal tienen! voor onze hulpverlening. Mooi om te lezen dat we u konden ondersteunen en ervoor zorgen dat de emmer weer wat leger wordt zodat u met de situaties om kan gaan. Wij wensen u sterkte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.