Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen

GGZ

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen - Rijssen op 16 juli 2020

N.v.t.

Ik ben tevreden over de hulp die ik heb gekregen van Agathos, omdat ik me gehoord en gezien voelde tijdens de gesprekken. Daarnaast vond ik het prettig dat het een organisatie is met een christelijke identiteit, omdat ik zelf ook christen ben. Daardoor voelde ik me ook meer op mijn gemak om dingen in de praktijk van het leven die met het christelijk geloof te maken hebben te delen.

Reactie van/namens Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen - Rijssen

Dank voor uw cijfer en waardering voor onze zorg. Fijn dat we er voor u konden zijn ook wat betreft de zaken die het christelijk geloof aan gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Rijssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.