Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Walcheren

GGZ

Kalverstraat 1 4331 LZ Middelburg
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

Waardering van Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Walcheren - Middelburg op 10 mei 2021

N.v.t.

Vanwege de complexiteit was de hulp die geboden zou worden niet de juiste hulp. Helaas had ik het gevoel dat ikzelf niet echt gehoord werd, zeker niet in de noodzaak van het zoeken naar de juiste hulp. Daardoor duurde het vrij lang voordat er besloten werd om andere hulp in te schakelen. En dat is dus 'verloren' tijd. Helemaal geen schande als je de juiste hulp niet kan bieden, maar dan is het wel fijn als je dan snel naar de juiste hulp op zoek gaat.

Reactie van/namens GGZ Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Walcheren - Middelburg

Wat jammer om te lezen dat wij u niet de juiste hulp konden bieden en dat u zich niet gehoord voelde. Ik wens u sterkte en hoop dat u nu de juiste hulp gevonden heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Agathos Ambulante hulpverlening Walcheren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.