Lentis Volwassenenpsychiatrie, locatie Winschoten

GGZ

Mr. D.U. Stikkerlaan 1 9675 AA Winschoten
Deze locatie is onderdeel van Lentis

Waardering van Lentis Volwassenenpsychiatrie, locatie Winschoten - Winschoten op 13 oktober 2019

Bipolaire stoornissen

Tot enkele maanden terug was ik tevreden met de verleende zorg. Sinds de reorganisatie, van FAC-teams naar Wijkteams maak ik me ernstige zorgen over de continuïteit en kwaliteit van de zorg. Aan de medewerkers ligt het niet, die doen hun best. Deskundigheid is bijna niet meer aanwezig. Cliënten worden niet of slecht geïnformeerd, als cliënt moet ik er boven op zitten anders krijg ik geen afspraak of medicijnen. Een afspraak met een psychiater gaat problematisch, als iemand met een ernstige psychiatrische aandoening moet ik het doen met een verpleegkundig specialist. Niemand kan mij vertellen of en wanneer de organisatie-problemen worden opgelost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lentis Volwassenenpsychiatrie, locatie Winschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.