Lievegoed GGZ Bilthoven

GGZ

Professor Bronkhorstlaan 24 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Lievegoed

Waardering van Lievegoed GGZ Bilthoven - Bilthoven op 2 november 2017

In 2016 een aantal weken opgenomen geweest. Ik heb een en al lof voor het verplegend personeel. Wat een lieve en betrokken mensen. Luisteren naar je en maken tijd. Echter mijn behandelaren en behandeling heb ik als slecht ervaren. Teveel wisseling van behandelaren en deze luisterde totaal niet. Daarnaast had ik niet eens een fatsoenlijk behandelplan. Meerdere keren echt naar uit de gesprekken gekomen. Ik ging alleen maar verder achteruit. De antroposofische gedachte vond ik erg mooi en prettig. Toch werkte dit op alle niveaus niet echt als een geheel. Verschillende behandelaren met allen een verschillend beeld. Uiteindelijk kan niemand er echt iets aan doen als je terecht komt in de GGZ. Maar ik vond het zeer kwalijk dat er totaal niet werd geluisterd. Behalve dan bij het verplegend personeel. Zij hebben voor mij heel veel betekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lievegoed GGZ Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.