Waardering van Lievegoed GGZ Hoge Born - Wageningen op 8 november 2017

3.5
  • Depressie

Helaas wordt er slordig en niet volgens afspraken gewerkt. Onprofessionele zorg waardoor ik meer in de problemen ben gekomen dan dat ik al voor de opname zat. Het lijkt allemaal zo mooi. Het wordt mooi verkocht maar de praktijk werkt helaas anders. Ik zou opgenomen worden om te stabiliseren om daarna een ambulant vervolgtraject te gaan volgen waar vervolgens mijn problematiek goed overdacht en in overleg zou worden behandeld. Dit natraject is er niet gekomen. Hierdoor ben ik echt op het diepste dal van mijn leven gekomen. Afspraken worden niet nagekomen, de sfeer is erg onrustig doordat er te veel mensen worden opgenomen om financieel volle bezetting te hebben. Hiervoor is te weinig personeel, en vaak flexwerkers die geen achtergrond hebben met de organisatie. Het zal best allemaal goed bedoeld zijn. Antroposofische visie was ik niet bekend mee maar spreekt me zeker aan. Deze benadering is zeker te merken. Er zijn zeker enkele goede medewerkers maar helaas kunnen zij de organisatie niet alleen dragen. Ik raad mensen met ernstige problematiek de hoge born dan ook af. Mijn leven is echt stuk. Door het falen van de behandeling op de hoge born ben ik er slecht aan toe. Helaas in een diep gat gevallen. Dit terwijl ik dit risico van verslechtering goed besproken heb als er geen vervolgbehandeling zou volgen na de opname. Deze was mij volledig beloofd. Dit was een voorwaarde om überhaupt aan de behandeling te beginnen. Het personeel dat wel kundig is en mij hebben bijgestaan wil ik dan wel als individu complimenteren. Maar helaas zijn er hier al enkele naar elders vertrokken. Jammer het voelde in het beginsel zo goed. Helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lievegoed GGZ Hoge Born? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.