Waardering van Lionarons GGZ, locatie Heerlen - Schaesbergerweg - Heerlen op 12 januari 2021

4.0
  • Posttraumatische stressstoornissen

Twee jaar moeten wachten voor behandeling PTSS. In februari 2020 gestart bij nieuwe psychologe. Coronavirus arriveert in Nederland. Psychologe wilt geen behandeling op kantoor wegens haar zwangerschap. Beeldbellen komt langzaam op gang. Uiteindelijk in april kunnen we beginnen. Wordt gezegd dat ‘het team’ heeft besloten om nu geen EMDR te starten, aangezien psychologe in mei met zwangerschapsverlof gaat. De behandeling zal overgenomen worden door een andere psychologe. Naderhand lees ik in mijn dossier dat tijdens het overleg van het team niet gesproken is geworden over wel of niet opstarten van de EMDR. In juni gaat de behandeling eindelijk beginnen. Vervolgens heeft de 2de psychologe vanaf 1oktober een andere baan. Ik zou de eerste psychologe weer krijgen (halverwege november). Te overbrugging kan ik twee gesprekken krijgen. Heb ik halverwege november de afspraak, krijg ik te horen dat de uren op zijn (niet op gelet???) en dat de behandeling pas verder kan gaan in januari 2021.

Reactie van/namens GGZ Lionarons GGZ, locatie Heerlen - Schaesbergerweg - Heerlen

Dank voor deze feedback op Zorgkaart Nederland. We betreuren het dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen en gaan daar graag met u over in gesprek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lionarons GGZ, locatie Heerlen - Schaesbergerweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.