Waardering van Youz Rotterdam, Ambulant en Sarr Expertisecentrum Autisme - Rotterdam op 5 november 2014

• Autisme

Onze dochter is hier meerdere malen getest en onder behandeling geweest. Ook hebben wij hier diverse oudertrainingen gevolgd. Wij zijn zeer te spreken over deze instelling, met name Desiree, die indertijd als enige de juiste diagnose stelde daar waar anderen van een ander instelling hebben gefaald. Dat deed zij met name door verder te kijken dan haar eigen vakgebied en de juiste expertise van anderen erbij te betrekken.. De PMT training die onze dochter onlangs heeft gevolgd heeft geleid tot zeer goede resultaten, en we krijgen van anderen te horen dat ze merken dat zij steviger in haar schoenen staat. De oudertraining die wij onlangs hebben gevolgd heeft ons weer op scherp gezet en was duidelijk en helder. Ook voor vervolgtrajecten komen wij zeker hier terug.

Reactie van/namens GGZ Youz Rotterdam, Ambulant en Sarr Expertisecentrum Autisme - Rotterdam

Het is fijn dat uw dochter baat heeft gehad bij de behandeling. Dank u wel voor het nemen van de moeite om te reageren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Youz Rotterdam, Ambulant en Sarr Expertisecentrum Autisme? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.