Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen)

GGZ

Rooseveltweg 11 1314 SJ Almere
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen) - Almere op 10 januari 2018

Er was altijd de dag dat het morgen werd........ dat het beter zou gaan. Minder hoge eisen aan mezelf stellen, dingen wel kunnen uitvoeren zodat het "goed" was, naar mijn maatstaven.Maar die morgen kwam niet..... Dus maar in therapie gegaan want vond dat ik echt wel iets met mezelf moest doen want zo ging het niet echt lekker. Uiteindelijk bij Max Ernst terecht gekomen. Tijdens mijn periode daar twee behandelaars gehad. Grootste verschil zat hem in het maken van de afspraken, bij A was dat bij het secretariaat, B maakte ze zelf, hierdoor werd ik "een iemand" ipv een clientnummer.  Bij behandelaar B heb ik het meest geleerd over mezelf, mijn mogelijkheden, het accepteren van dingen zoals ze zijn. Van een patiënt, of cliënt zoals hij zou zeggen, ben ik gegroeid naar een vrouw die keuzes kan maken, fouten durft te maken en zich bewust is van het feit dat ik leef! Dingen kan doen en kan genieten van grote en kleine dingen. Kwam ik aanvankelijk kapot bij hem vandaan, gaandeweg werden het ontwikkelingsgesprekken, ik begon te bouwen, daar waar eerst het accent lag op verwerken en accepteren, werden het nu motiverende gesprekken. Iedere keer werd ik wijzer en ging de zon even schijnen en werd alles lichter. Heeft hij mijn problemen opgelost? Nee dat heb ik echt allemaal zelf moeten doen. Hij heeft toegekeken en begeleid.  Mijn psychloog was mijn cement, ik had de bouwstenen voor mijn toekomst en geluk. En met deze bouwstenen ga ik verder de toekomst in, mijn fundering is stevig genoeg om de toekomst te kunnen dragen!

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Fijn om te horen dat u zo veel baat hebt gehad bij de behandeling. Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Wij zullen uw complimenten overbrengen aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.