Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen) - Almere op 1 november 2018

9.2
  • Angststoornissen

Het is nu enige tijd geleden (2 maanden) dat de behandeling klaar was. Ik ben zeer positief over de hele ervaring die ik bij Max Ernst heb gehad. Van het intake gesprek tot het laatste gesprek.Mijn intake gesprek was erg prettig. Er werd aandachtig geluisterd en op geen enkel moment een oordeel gevormd. Dat is fijn, want voor veel mensen (ook voor mij) is het zoeken van hulp en het doen van je verhaal een grote stap. Na dit intake gesprek werd ik doorverwezen naar mijn behandelend psycholoog. Ik heb over mijn behandelaar niets dan positiefs te vermelden. Ze is serieus, een zeer goede luisteraar en weet precies de vinger op de zere plek te leggen. Daarnaast is ze uitmuntend goed om de problemen te visualiseren wat voor veel duidelijkheid zorgt en de behandeling ten goede komt. Ik kan zeggen dat ik kwam met klachten en dat die klachten verdwenen zijn. Het verleden kan niet veranderd worden, maar als het heden en de toekomst onder controle gehouden kunnen worden, dan ervaar ik de behandeling als geslaagd. En dit is bij mij helemaal het verhaal. Ik leef nu een stuk prettiger en rustiger en mijn prive leven is nog nooit zo goed en stabiel geweest. Klinkt ongeloofwaardig, maar het is echt zo.Ik wil het hele team van Max Ernst dan ook heel erg bedanken en met name mijn psycholoog mevr. Van Vugt.

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Hartelijk dank voor uw uitgebreide waardering. Wij zijn erg blij dat het zo goed met u gaat en u ons wilt aanbevelen bij anderen. Uw compliment geven we graag door aan de behandelaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.