Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen)

GGZ

Rooseveltweg 11 1314 SJ Almere
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen) - Almere op 2 oktober 2017

Autisme

Na een zeer lange wachttijd van ruim 5 maanden zijn we bij 2 psychiaters geweest. Van hun bevindingen hebben we niks gehoord. Daarna kregen we een psycholoog toegewezen die weinig moeite wilde doen om onze zoon te helpen daar hij geen hulpvraag had. Misschien had hij kunnen helpen met het formuleren van een hulpvraag,

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Het spijt ons bijzonder dat u zo ontevreden bent over de behandeling bij Max Ernst GGZ. Wij zouden graag met u in gesprek gaan om na te gaan wat er bij u precies is mis gegaan. Wij vinden het belangrijk om te weten wat uw ervaringen zijn, zodat wij daarvan kunnen leren en onze zorg kunnen verbeteren. Indien u dit wilt kunt u contact opnemen via feedback@max-ernst.nl. Wij maken dan een telefonische afspraak met u.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Almere (Volwassenen)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.