Max Ernst GGZ, locatie Hengelo

GGZ

Lansinkesweg 4 7553 AE Hengelo
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Hengelo - Hengelo op 9 juni 2018

Ik ben ruim een jaar in behandeling geweest, ik heb nu mijn brief waarin het verloop van de behandeling wordt weergegeven.Hierin staat kort gezegd alleen maar negatieve dingen bv medicamenteuze therapie geadviseerd: dit heeft zij telkens afgewezen. Ook aan cgt werkte cliënt niet mee : ik was niet in staat! om daar iets aan te veranderen! Cgt is niet aan de orde geweest in mijn behandeling en als ik niet wilde meewerken was ik niet op mijn afspraken gekomen. Daarbij is het meerdere keren voorgekomen dat ik een afspraak had, maar ik voor niets was gekomen want de afspraak was niet juist genoteerd!!

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Het spijt ons bijzonder dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij trekken ons uw reactie aan en vinden het belangrijk om onze zorg te verbeteren. Daarom zouden wij graag met u in gesprek treden, om te weten welke vervolgstappen we kunnen nemen. Als u bereid bent om met ons in gesprek te gaan, dan kunt u contact met ons opnemen via feedback@max-ernst.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.