GGZ
Ik heb allerlei verschillende soorten therapieën gevolgd en aan deelgenomen, maar ik bleef telkens terugvallen in mijn oude gewoontes, depressie , emotie regulatiestoornissen. Na mijn behandeling...
Door de Covid maatregelen hebben we slechts één keer op de locatie afgesproken, de rest was via beeld bellen. Dat beviel tegen verwachting in goed! De therapeut zette haar in als had ik tegenover...
Ik ben erg fijn en met veel aandacht geholpen door het Max Ernst team in Nijmegen. Ik heb een erg prettige ervaring achter de rug met mijn behandelaar en raad hun zeker aan bij een behandeling. Ik...
Vriendelijke organisatie, prettig in contact, meedenkend. Maar veel wisselingen van wacht. In een jaar tijd heb ik drie psychologen en twee behandelaren gezien.
Goede behandeling met een energieke behandelaar. Altijd moeilijk om goed te bepalen hoe effectief het was omdat het een doorlopend process is, ook na de behandeling. Desalniettemin heb ik het gevoel...
Ik ben geschrokken van het onkunde van dit bedrijf. Ze wisten wat er aan de hand was van uit het uitgebreid rapport van de vorige instantie. Na 3 sessie was ik stuurloos. Mijn psyché ging dramatisch...
Zeer tevreden, werd erg serieus genomen en dat is onder andere wat ik echt nodig had, heel erg tevreden over de complete behandeling
We zijn blij dat de behandeling u zo goed geholpen heeft en u de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten.
De wachttijd zou 3 weken zijn toen ik verwezen werd. Dit liep echter fors op. Wat echt wel ten nadele van mijn klachten en herstel geweest is. Dit is niet direct aan te rekenen aan Max Ernst maar wel...
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn dat u zich goed geholpen voelt. Indien u nog tips heeft waardoor wij onze zorg...
Mijn behandelaar in Nijmegen heb ik als zéér prettig ervaren. Zij heeft zich betrokken gevoeld en is goed in staat gebleken te kijken naar wat ik nodig had, om daar vervolgens naar te handelen....
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te laten weten hoe u onze organisatie ervaart.
Ik ben zeer tevreden over mijn ACT-behandeling. Er werd tijdens mijn behandeling o.a. gebruik gemaakt van metaforen, afbeeldingen, filmpjes en een whitebord waarop de behandelaar het e.e.a. kan...
Hartelijk dank voor uw mooie waardering op zorgkaart Nederland. We zijn blij dat de behandeling u zo goed geholpen heeft en u de...
Erg fijne en goede hulp gehad hier. Vaker een traject doorlopen maar nog nooit zulke vooruitgang geboekt als bij deze organisatie. Mijn hulpverlener nam mijn klachten erg serieus en was goed op de...
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn dat u zich goed geholpen voelt. Indien u nog tips heeft waardoor wij onze zorg...
Slecht
Bedankt voor uw korte reactie. Wanneer u hieraan nog iets wilt toevoegen kunt u dat doen via klachten@max-ernst.nl
Snel gestart met behandeling, er wordt goed naar je geluisterd, vinger aan de pols door meerdere behandelaars
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn dat u zich goed geholpen voelt. Indien u nog tips heeft waardoor wij onze zorg...
Depressie na overlijden van echtgenoot en vele naaste familie in een jaar tijd .2016
Bedankt voor uw reactie, we waarderen het dat u een positief oordeel heeft over de geleverde zorg. Mocht u toch in de toekomst...
Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren. In het begin voelde ik nog wat afstand tot de behandelaar, dat het niet zo persoonlijk was, maar na een eerste evaluatie heb ik dit aan kunnen geven,...
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw compliment geven we graag door aan het betreffende team.
Zeer descundig. Behandeling persoonlijk en op maat. To the point zonder te problematiseren.
Hartelijk dank voor uw waardering. Wij zijn erg blij dat het zo goed met u gaat en u ons wilt aanbevelen bij anderen.
Er wordt goed geluisterd! Er mag meer psycho educatie en herhaling zijn!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
In eerste instantie dacht ik met een wat afstandelijke GGZ instelling te maken te hebben. Dit kwam door de 1e wat onpersoonlijke telefonische uitvraag van personalia vanuit het afsprakenbureau. Maar...
Hartelijk dank voor uw mooie waardering op zorgkaart Nederland. Fijn om te horen dat het contact met het afsprakenbureau uw...
Gebouw komt niet erg professioneel over, al maakt dat voor de zorgverlening zelf niet veel uit.
Hartelijk dank voor uw waardering op zorgkaart Nederland. We nemen uw opmerking over de accommodatie ter harte.
De accommodatie verdient niet de schoonheidsprijs maar ze moeten roeien met de riemen die ze hebben en dit doen ze goed. In het begin van de behandeling was ik erg enthousiast maar de echte klik met...
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te laten weten hoe u onze organisatie ervaart. U geeft aan...