Max Ernst GGZ, locatie Nijmegen

Stieltjesstraat 99 6511 AK Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Nijmegen - Nijmegen op 26 juli 2017

Angststoornissen

Ik werd zeer goed geholpen door mijn psychologe. Kreeg gelukkig veel ruimte om op mijn eigen manier en tempo te experimenteren met de handvatten die ik aangereikt kreeg, waardoor ik boven verwachting door veel remmingen heen kwam en er veel van leerde, en vooral in mijn eigen kracht terugkwam. Kreeg ook sterk het gevoel dat ik niet be/veroordeeld werd en kon daardoor mijn twijfels en angsten uiten. Ik kon alles vragen en alles werd duidelijk besproken en afgesproken. Vooral het blijkbaar op tijd gas mogen terugnemen maakt het makkelijker te blijven komen omdat je onderweg veel doormaakt en ik het op zeker moment voor gezien wilde houden omdat het proces te intensief en bedreigend leek te worden: er wordt dus goed in de gaten gehouden wat je wel of niet aan kunt/wilt. Petje af voor alle behandelaars die in deze intensieve situaties objectief en onbevooroordeeld weten te blijven en desnoods hun eigen doelen bij/uitstellen en zich aan het tempo en steeds-veranderende situatie van de client kunnen aanpassen! Ik zal Max Ernst-GGZ zeker aanbevelen!

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Wij zijn erg blij dat u zich goed geholpen voelt, het zo goed met u gaat en u ons wilt aanbevelen bij anderen. Uw compliment geven wij graag door aan het betreffende team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.