Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Roermond (Volwassenen) - Roermond op 3 januari 2018

7.5

Mijn therapeute heeft mij anders laten denken en hiervoor goede handvaten aangereikt.Waar ik niet over te spreken ben is dat bij het intakegesprek door de psychiater direct werd gesproken over medicatie.Ik vond ook dat mijn behandeling nog niet helemaal was afgerond maar mijn therapeute had haar laatste werkdag bij Max Ernst en het was eind december.Bij het slotgesprek door de psychiater werd dan ook gezegd dat ik t nu zelf moet doen en als t niet lukt ik nog altijd aan de medicatie kan.Ik vind dit een slechte zaak, zeker omdat er in de media steeds gezegd wordt dat men niet te snel medicatie moet nemen.En omdat je zelf zo je best doet en in behandeling gaat om juist niet aan de medicatie te hoeven!Mijn score is dus uitsluitend voor de therapeute, die er nu niet meer werkt.

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed dat u laat weten dat u voorbehoud heeft bij het gebruik van medicatie. Indien u hierover nog meer aan ons kwijt wilt kunt u ons benaderen via feedback@max-ernst.nl Ook wij vinden het jammer dat uw therapeute vertrokken is en dat daardoor het einde van uw behandeling enigszins in de knel kwam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Roermond (Volwassenen)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.