Max Ernst GGZ, locatie 's-Hertogenbosch

GGZ

Het Wielsem 10 5231 BW 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 24 oktober 2018

Ik kreeg eerst een jonge psychologe, reuze aardig, maar ik kwam bij haar niet veel verder dan mijn verhaal vertellen - waar ze beslist respectvol en meelevend mee omging  maar ik had liever meer inzicht gekregen, meer uitleg en opbouwende kritiek die me verder hielpen. Ineens zei ze eenvoudig dat de minuten op waren. Dat kon ik helemaal niet opvangen, maar ze had helemaal niet door hoe dat flink fout liep in mijn hoofd.Daarna kreeg ik een psycholoog die me veel bekwamer leek, en die me wel verder kon helpen. Hij zette zich duidelijk in om kwaliteit te leveren: liet me niet kritiekloos een heel verhaal houden, maar onderbrak waar hem dat nuttig leek, om  me iets uit te leggen. Daar heb ik dus veel van geleerd. Voelde me gehoord, begrepen, en nu ook beter toegerust voor de komende tijd. Dus veel waardering!

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij zijn erg blij dat het zo goed met u gaat en dat u uiteindelijk de behandelaar heeft getroffen die u verder heeft kunnen helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie 's-Hertogenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.