Max Ernst GGZ, locatie Utrecht

Vrieslantlaan 1-3 3526 AA Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Utrecht - Utrecht op 21 juli 2017

Depressie

Prettige ervaring, ik kon snel bij Max Ernst Utrecht terecht. Er wordt goed met je mee gedacht en in de sessies krijg je de ruimte om aan te geven wat je wil bespreken. Ook het contact met mijn behandelaar was goed, er is een oprechte interesse in je welzijn en er is soms ook een telefonische check up. De locatie is een minpuntje omdat het ver buiten het centrum ligt.

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Dank u wel voor uw reactie. Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te laten weten hoe u onze dienstverlening ervaart. U maakt een opmerking over de fysieke positie van onze locatie in Utrecht. Indien u nog zaken heeft die u onder onze aandacht zou willen brengen, dan nodigen wij u van harte uit dit te laten weten via feedback@max-ernst.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.