Max Ernst GGZ, locatie Venlo (Volwassenen)

GGZ

Maagdenbergweg 23 5915 CP Venlo
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Venlo (Volwassenen) - Venlo op 2 december 2019

Een eerste kennismakingsgesprek om te kijken of ze ons konden helpen met de hulpvraag die wij hadden was niet mogelijk. Ze moesten eerst de verwijzing hebben, gingen daarna bij de gemeente budgetten aanvragen, pas na 2 (!) maanden mochten we naar de eerste intake komen. Dat gesprek viel enorm tegen, waarop we besloten niet te starten. Maarja, wel twee maanden weggegooid, terwijl de tijd dringt.

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Wat vervelend om te lezen dat u een dergelijke ervaring heeft bij Max Ernst GGZ. Wij vinden het belangrijk om te weten wat uw ervaringen zijn, zodat wij daarvan kunnen leren en onze zorg kunnen verbeteren. Indien u dit wilt kunt u contact opnemen via klachten@max-ernst.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Venlo (Volwassenen)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.