Max Ernst GGZ, locatie Venlo (Volwassenen)

GGZ

Maagdenbergweg 23 5915 CP Venlo
Deze locatie is onderdeel van Max Ernst GGZ

Waardering van Max Ernst GGZ, locatie Venlo (Volwassenen) - Venlo op 4 januari 2018

Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben 2 jaar lang in behandeling geweest voor meerdere psychische klachten. Het gemiddelde mens zou met deze klachten met maar 1 behandeling in de week het niet redden maar mij hebben ze wel die kans gegeven omdat ik er van overtuigd was dit te kunnen. Ik heb laten zien dat dit kon. De behandelaar heeft mij alle vrijheid gegeven op mijn eigen manier beter te worden en niet als een nummertje behandeld te worden. Er was veel vertrouwen en geen vaste behandelwijze maar aangepaste behandeling op jou behoefte.

Reactie van/namens Max Ernst GGZ

Fijn om te horen dat u zelf zoveel invloed op uw behandeling heeft gehad, en met resultaat. Hartelijk dank voor uw mooie waardering en voor het plaatsen van deze reactie. Wij brengen uw complimenten graag aan het team over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Max Ernst GGZ, locatie Venlo (Volwassenen)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.