Waardering van Mediant, de Boerhaven - Hengelo op 2 oktober 2018

5.0
  • Persoonlijkheidsstoornissen

Ik kon snel terecht, wat erg prettig was. Bij de intake kreeg ik de toezegging dat van mijn klachten goed af te komen was met deze behandeling. Mijn problematiek is helaas verergerd. Wanneer ik tijdens de behandeling aangaf nog veel last te ervaren werd dit afgedaan als ‘mee leren leven’. Als ik dat zou kunnen was ik natuurlijk nooit aan zo’n lange behandeling begonnen. Mijn huisarts ontving echter een brief dat de behandeling succesvol was afgerond. De psychiater vroeg na de 3e afspraak of wij elkaar al eerder hadden gezien en ging tijdens het gesprek met iemand anders bellen. Dit heb ik overigens bij meerdere psychiaters binnen Mediant mogen ervaren.

Reactie van/namens GGZ Mediant, de Boerhaven - Hengelo

Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de behandeling en komen graag met u in contact. U kunt ons bereiken via info@mediant.nl of via tel: 053-4755 55 55

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mediant, de Boerhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.