Waardering van Mentaal Beter - Den Haag - Gezondheidscentrum Jan Hendrik - Den Haag op 11 september 2019

1.5
  • Psychische problemen

Eind juni heb ik contact gehad met iemand van mentaal beter over het maken van een afspraak.Er werd mij toen verteld dat ik de keuze had tussen lokatie Rijswijk en de lokatie in Den Haag, bij arts en zorg.In Rijswijk zou ik op korte termijn terecht kunnen, maar ik heb toen toch voor de lokatie Den Haag gekozen aangezien dit voor mij praktischer is.Het was toen erg moeilijk met Mentaal Beter in contact te komen.Nu kon ik vandaag eindelijk terecht op de lokatie in Den Haag, er waren zelfs al drie afspraken gepland, krijg ik daar te horen dat de behandelingen altijd in Rijswijk plaatsvinden!!!!!!!!Heb ik dus voor niks de behandeling uitgesteld. Ook bleek de intake te gebeuren door een verpleegkundige die ik mijn hele ( moeilijke, lastige, er is niet voor niks gekozen voor emdr) verhaal moet vertellen om het vervolgens over een maand opnieuw aan de behandelende psycholoog moet vertellen. En ja over een maand, want ik stond niet ingepland in Rijswijk. In mijn brief staat nml duidelijk lokatie Den Haag.Wat een ontzettend slecht patiënt-contact en behandeling is dit.Moeilijk bereikbaar, foute informatie die leidt tot onnodig vertraging, afspraken die niet kloppen, een intake door iemand anders dan de psycholoog....Ik moet eerlijk zeggen dat dit mij weinig vertrouwen geeft...Tot nu toe ben ik van Mentaal beter alleen maar mentaal slechter geworden.

Bent u of werkt u voor Mentaal Beter - Den Haag - Gezondheidscentrum Jan Hendrik? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.