Waardering van Mentaal Beter - Groningen - Groningen op 12 januari 2021

8.3
  • Angststoornissen

Na een wat stroeve inschrijving vanwege problemen met het systeem van het planbureau verliep verder alles goed. De behandelaars luisterden met aandacht naar mijn klachten en doelen. Ook waren ze flexibel toen ik een paar keer een andere afspraak moest maken vanwege een wisselend schoolrooster. Ik voelde me op elk moment in de behandeling veilig en gehoord. Ik kreeg genoeg uitleg over het behandelplan en had veel inzicht in mijn eigen vooruitgang. We hebben op een positieve manier gewerkt om mijn grenzen te verleggen en klachten te verminderen. De behandeling heeft veel effect gehad.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Groningen - Groningen

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw beoordeling. Wat goed dat de behandelingen veel effect hebben gehad en jij je grenzen hebt weten te verlegen. Wel vervelend dat er in het begin wat problemen waren met het systeem, gelukkig verliep verder alles goed daarna! Namens Mentaal Beter wensen wij je nog veel kalmte en groei.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.