Mentrum, locatie: Jean Desmetstraat

GGZ

Jean Desmetstraat 108 1087 DR Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Mentrum

Waardering van Mentrum, locatie: Jean Desmetstraat - Amsterdam op 6 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is moeilijk om hier te wonen. Je woont natuurlijk altijd liever op jezelf, hier zijn veel regels. Maar ik vind het hier luxe en ben blij met mijn appartement. Ik vind het prettig een keuken te hebben met oven, koken kan ik dus zelf. Opruimen vind ik lastig maar soms helpen ze je daar wel bij. De locatie is goed. Het is een rustige buurt met een sportschool om de hoek. De medewerkers verschillen heel erg, zowel qua benadering als qua luisteren. Een aantal medewerkers vind ik heel erg goed, maar er zijn er ook die ik minder goed vind. Sommigen vind ik niet echt betrokken en daarvan heb ik het idee dat ze me soms aan mijn lot overlaten. En er zijn er ook die hun slechte humeur meenemen naar het werk, dat vind ik niet prettig. Ook hebben ze soms hun eigen mening klaar en dan vind ik het wel moeilijk om voor mezelf op te komen. En het zou fijn zijn als ik op momenten dat ik niet kan slapen met iemand kan praten. De behandeling is een beetje dubbel, de medicatie werkt wel maar ik heb er erg veel nare bijwerkingen van. Maar de gesprekken met de psycholoog en de psychiater zijn heel goed. De behandelplanafspraken lopen uitstekend. Alles wordt genoteerd en in de computer gezet. We krijgen voldoende informatie. Er zijn ook workshops over ziektes en middelengebruik bijvoorbeeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentrum, locatie: Jean Desmetstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.