Mentrum, locatie: Jean Desmetstraat

GGZ

Jean Desmetstraat 108 1087 DR Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Mentrum

Waardering van Mentrum, locatie: Jean Desmetstraat - Amsterdam op 6 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het goed hier, rustgevend. Ik heb de ruimte, een woonkamer, een slaapkamer, keuken en een badkamer. Koken doe ik zelf. Twee keer per week wordt er schoongemaakt. Van de buitenkant ziet het gebouw er ook prettig uit, dus je stapt er gemakkelijk naar binnen. De medewerkers helpen je, ze houden je bezig, motiveren je en ze luisteren. Soms heb ik een vraag en dan luisteren ze wel maar dan krijg ik er geen antwoord op. Afspraken maken met bijvoorbeeld een tandarts moet ik zelf doen. 's Ochtends, als ik naar de dagbesteding moet, komen ze me wekken, want ik heb zelf moeite met opstaan. Maar soms vergeten ze me te wekken, dat is jammer. Ik krijg medicatie, dat werkt goed, maar ik vind de bijwerkingen erg vervelend. Als er iets staat te gebeuren of wordt georganiseerd dan wordt dat aan ons medegedeeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentrum, locatie: Jean Desmetstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.