Mindler

Gesloten

Waardering van Mindler - Amsterdam op 28 september 2022

N.v.t.

Psychische problemen

Ik ben heel tevreden over de zorg van Sifra Verburg. Ze stelt hele lastige vragen, waar ik lang over moet nadenken, maar die echt effect hebben op mijn mentale gezondheid en mijn leven. Daarnaast geeft ze praktische handvaten die ik direct kan toepassen in mijn leven. Ten slotte verliest ze het hele plaatje nooit uit het oog.

Reactie van/namens Mindler - Amsterdam

Beste, bedankt voor het achterlaten van deze mooie waardering. We zijn ontzettend blij om te horen dat je een succesvolle behandeling had bij Sifra en Mindler. Ik zorg ervoor dat Sifra deze mooie waardering ook ontvangt.☺️
We wensen je heel veel succes toe en we horen het graag mochten we nog iets voor jou kunnen betekenen in de toekomst. Warme groeten, Team Mindler

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mindler? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.