Mindler

Website

Waardering van Mindler - Amsterdam op 23 november 2021

N.v.t.

Depressie

Ze laten je eerst denken dat je een afspraak hebt, en sturen je ook reminders dat je je afspraak niet moet vergeten, en daarna krijg je op het laatste moment een berichtje met "je afspraak is geannuleerd". Dit is al 2 keer gebeurd bij mij. Een keer maanden geleden, toen wou ik ook echt niks meer met ze te maken hebben. Uiteindelijk heb ik het nog een keer geprobeerd, en heb ik een intake gesprek gehad en vandaag zou ik het tweede gesprek hebben, waar ik echt blij mee was, omdat het erg slecht met me gaat, en nu, 2 uur van te voren kreeg ik weer een berichtje dat mijn afspraak is geannuleerd. Ze vertellen ook totaal niet waarom. De eerste keer toen ik naar de support schreef, zeiden ze dat het kwam omdat ik mijn verwijsbrief niet had verzonden, wat niet kan, aangezien het knopje "verzenden" pas actief is, als je je verwijsbrief hebt toegevoegd. En nu heb ik ook al de intake gehad vorige week, dus mijn verwijsbrief hebben ze, en hebben ze toch wéér de afspraak geannuleerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mindler? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.