Waardering van MoleMann Mental Health Rotterdam Heemraadsingel - Rotterdam op 7 mei 2019

2.0
  • Depressie

Beginfase van de behandeling ging het goed vriendelijke behandelaar reageerde direct via de mail en telefoon wanneer er behoefte was in moeilijke omstandigheden kon goed inschatten wat de behoefte van een patient kan zijn zonodig de gewenste ondersteining bieden rekening te houden door huisbezoek te plannen ik had er veel meer aan de adviezen die effect heeft gehad.Tot dat ik hoorde dat haar contract niet werd verlengd dat was een enorme teleurstelling en verdriet voor een patient door organisatorische verandering worden wij als patient de dupe van en de vervangende begeleider kon Ik niet meer de goede zorg en begeleing ervaren het voelde niet goed meer passieve houding en niet optredende houding beviel mij niet wanneer ik sterk haar nodig had kan ik niet breiken en ook reactie via de mail en telefoon niet tijdig. Ik voelde mij heel erg in de steek gelaten ik heb helaas niet de nodige deskundigheid, capaciteit opgemerkt. Ik heb nog geen enkele keer me goed gevoeld bij haar.Jammer genoeg de vele verandering van psychiater ook meegemaakt ook zeer onprettig elke keer een nieuwe gezicht

Bent u of werkt u voor MoleMann Mental Health Rotterdam Heemraadsingel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.