Waardering van MoleMann Mental Health Rotterdam Heemraadsingel - Rotterdam op 22 november 2018

9.5
  • Angststoornissen

Ik heb de gesprekken met mijn behandelaar als erg prettig ervaren. Ik voelde mij serieus genomen in mijn klachten en werd op een prettige manier benaderd. In overleg heb ik naast mijn behandelingen een Mindfulness cursus gevolgd bij Molemann Heemraadssingel en daar heb ik veel aan gehad. Ik zat in eerste instantie niet direct te springen om een gesprek te laten plaatsvinden met familieleden, maar we hebben uiteindelijk in goed overleg hiertoe besloten en dit bleek achteraf een belangrijke bijeenkomst waar iedereen (zowel de behandelaar als ik maar ook de aanwezige familieleden) veel aan heeft gehad. Ik ben echt verder gekomen met mezelf door de behandeling.

Bent u of werkt u voor MoleMann Mental Health Rotterdam Heemraadsingel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.