Waardering van NPI, locatie: Buikslotermeerplein - Amsterdam op 5 augustus 2018

2.5
  • Depressie

De slecht luisterende, weinig invoelende, niet zelfreflecterende NPI-psychotherapeut had onjuiste pathologiserende preassumpties t.a.v. mij, waar ze niet vanaf te brengen was: volgens haar zouden o.a.mijn vorige therapieën door mijn toedoen mislukt zijn. Therapeut 1 werd ziek en kwam niet terug en therapeut 2 heeft zonder mijn toestemming haar beroepsgeheim doorbroken door een brief naar mijn werk te sturen waardoor mijn collega's vanaf toen op de hoogte waren van mijn depressie. Mijns inziens klinkt dit meer als sabotage van de kant van de psychotherapeuten. Zo werd de NPI-therapie een self fulfilling prophecy door deze laatste psychotherapeut.

Reactie van/namens GGZ NPI, Specialist in Persoonlijkheidsproblematiek - Amsterdam

U schrijft dat er een brief naar uw werk gestuurd is zonder uw toestemming. Dit mag uiteraard niet. Kunt u ons uw naam laten weten/contact met ons opnemen, opdat nagezocht kan worden binnen welk traject dit heeft plaats gevonden? We vinden het van het grootste belang dat privacy regels nageleefd worden. Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NPI, locatie: Buikslotermeerplein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.