Waardering van NPI, locatie: Domselaerstraat - Amsterdam op 12 juni 2019 interview

5.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De accommodatie voldoet op zich wel, maar is niet prijzenswaardig. De kamers zijn best wel klein, waardoor je een beetje een hokkerig gevoel krijgt. De wachtkamer vind ik wel ruim. Over de afspraken ben ik niet tevreden, ik heb in eerste instantie een jaar moeten wachten eer ik hier terecht kon. Daarna bleek dat ik maar op een bepaalde dag en op een bepaald tijdstip kon afspreken. Als ik een keer ziek ben dan kan ik niet op een ander moment terecht en wordt mijn behandelingsgesprek als het ware overgeslagen. Ook de afspraken wat de behandeling betreft verliepen in het begin niet naar behoren. De behandelaar beloofde dan het een en ander te gaan overleggen met een collega en bij het volgende bezoek bleek dan dat de behandelaar dat niet had gedaan. Maar ik heb inmiddels een andere behandelaar en nu verloopt het goed. Mijn behandelaar komt vriendelijk over, al moesten we in het begin wel aan elkaar wennen. Ik tref een luisterend oor, maar vind wel dat er soms dingen voor mij worden ingevuld. Waarschijnlijk komt dat omdat de behandelaar zich soms erg inleeft en dan eigenlijk in een andere richting denkt dan ik denk. Ik wil graag mijn verhaal helemaal vertellen en kwijt kunnen hoe ik mij ergens bij voel en niet dat het ingevuld wordt door de behandelaar. Ik merk niet zoveel effect van mijn behandeling, ik had er meer van verwacht. Ik had een ander verwachtingspatroon over hoe de behandeling zou verlopen. De informatie over het behandelplan zelf was duidelijk, maar het was wel een algemene informatie. Verder ligt er allerlei informatie op de tafel in de wachtkamer. Daar vond ik ook informatie over allerlei behandelmethoden die ik wel interessant vond. Ik heb het gevoel dat je hier zelf op zoek moet gaan naar informatie. Ik zou deze organisatie niet zo gauw aanbevelen; nogmaals: ik moest een jaar wachten eer ik terecht kon. En in het begin werd ik van de ene behandelaar naar de ander gestuurd. Het heeft nog eens een half jaar geduurd eer ik bij de juiste behandelaar terecht kwam.

Bent u of werkt u voor NPI, locatie: Domselaerstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.