Waardering van NPI, locatie: Domselaerstraat - Amsterdam op 12 juni 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken die ik hier heb lopen verlopen goed. Ik word zelden afgebeld. En is dat wel het geval dan word er gelijk een andere afspraak gemaakt. Ook als ik zelf afbel wordt er gelijk een nieuwe afspraak geregeld. Ze stellen het zelf ook op prijs dat ik kom. De behandelaars die ik hier heb zijn aardig en lief. Ze zijn consistent en soms ook grappig en leuk. Ik voel mij bij hen op mijn gemak. Er wordt goed naar mij geluisterd, maar ze houden mij wel bij de les. Ik krijg goede informatie over mijn behandelplan en deze informatie wordt ook tijdens de behandeling gecontinueerd. Ook is mij uitgelegd waar het NPI voor staat. Het feit dat ik een 7 geef voor de vraag "effect behandeling" wil niet zeggen dat ik de behandeling slecht vind, maar ik heb de behandeling nog niet zolang. Maar ik denk wel dat ik de juiste behandeling krijg. Ik heb deze organisatie al aanbevolen aan anderen. Ze leveren hier zorg op maat en leveren ook een holistische aanpak. Bij het bespreken van het behandelplan zijn er afspraken gemaakt van wat ik van hen kan verwachten en wat zij van mij verwachten. Wat ik ook prettig vind is, dat ze mij aan mijn afspraken houden. Ze houden mij bij de les en ik ben blij met deze discipline, ik vind dat prettig.

Bent u of werkt u voor NPI, locatie: Domselaerstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.