Waardering van NPI, locatie: Domselaerstraat - Amsterdam op 12 juni 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

De akoestiek in dit gebouw is hol en luid en dat is voor sommige mensen die hier voor een behandeling komen wel eens moeilijk. Wat ik wel prettig vind is dat er in de wachtkamer planten staan en er boeken liggen. Ook is er ruimte genoeg om te kiezen waar je wilt zitten en er is een gedeelte voor kinderen. Verder kan je koffie en thee pakken en dat ervaar ik als gastvrij. De behandelkamer is goed, niet te groot en niet te klein. Wat de afspraken betreft ben ik wel eens tegen dingen aangelopen, maar ze lossen het geweldig op, ze doen echt hun best om het zo goed mogelijk op te lossen. Als de behandelaar zelf niet kan dan belt deze zelf af. Over het algemeen komen mijn behandelaars wat de behandeling betreft de afspraken na. Ze doen wat ze beloofd hebben. Met de ene behandelaar kan ik beter overweg dan met de ander. De een zou ik voor de vraag "omgang medewerkers" wel een 8 à 9 willen geven en de ander een 6 à 7. De een voelt goed aan welk behandelpad er gevolgd moet worden en stelt de juiste vragen. Deze weet wat prettig werkt voor mij en heeft het talent om mij te lezen. De andere behandelaar heeft eigenlijk te veel inlevingsvermogen, waardoor deze eigenlijk te veel met mij mee gaat, wat niet altijd goed voor mij is. Maar beide behandelaars zijn vriendelijk, alle medewerkers hier zijn trouwens vriendelijk. Er wordt geluisterd naar mij, men laat mij mijn verhaal doen. Met mijn behandeling kom ik niet verder op dit moment. Er zal gekeken worden wat voor een behandeling voor mij de juiste zal zijn. Ik zou het NPI wel aanbevelen aan anderen, ze zijn neutraal, ze verkopen zich niet alsof ze beter zijn dan andere instanties en komen niet officieel over. Ze hebben geen commerciële visie, maar laten wel duidelijk hun specialisme zien.

Bent u of werkt u voor NPI, locatie: Domselaerstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.