Waardering van NPI, locatie: Domselaerstraat - Amsterdam op 12 juni 2019 interview

8.7

De omgang met de medewerkers is goed. Het effect van de behandeling is te merken. Het is niet altijd leuk, het is heel confronterend. Maar het is de beste beslissing die ik ooit heb genomen. Het maken van afspraken loopt heel goed, tijdstippen worden goed nagekomen. Ik heb voldoende informatie gekregen over het traject wat ik zou gaan doen. Er wordt heel erg meegedacht. Ik kan al mijn vragen stellen, er wordt mij heel veel hulp geboden. De omgeving vind ik prettig. Het zijn wel kleine ruimtes, maar daar heb ik geen moeite mee. Er is privacy. In de groepsruimte gaat nog wel eens de telefoon en dat kan storend zijn.

Bent u of werkt u voor NPI, locatie: Domselaerstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.