Waardering van NPI, locatie: Domselaerstraat - Amsterdam op 12 juni 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De ruimtes in dit gebouw vind ik prima, ze zijn prettig. Ze zijn ruim genoeg voor waar ze voor bestemd zijn. De afspraken die ik hier heb lopen worden nagekomen. Mocht er een afspraak vervallen, dan word ik daar van tevoren van op de hoogte gesteld en wordt er gelijk een andere afspraak met mij gemaakt. De afspraken worden altijd in overleg met mij gemaakt; er wordt dus rekening gehouden met mijn agenda. Ook de afspraken die gemaakt worden voor wat de behandeling betreft, verlopen goed. De medewerkers gaan heel prettig met mij om. Ze zijn betrokken, inlevend en begripvol. Ze blijven mij steunen en ze geven niet gauw op, ze denken met mij mee. En wat het traject van de behandeling betreft: ook dat gaat altijd in overleg met mij. Ik tref een luisterend oor en ze laten mij uitspreken. Het effect van behandeling is moeilijk te meten voor mij, het is een lang proces. Maar ik ben wel blij dat ik hier onder behandeling ben. Ikzelf ben van mening dat hier goede therapeuten zitten, die mij heel goed kunnen helpen. En nog een voordeel van het NPI is, dat ze breed in kunnen zetten. Zit je niet op de juiste plek dan kunnen je ze intern doorverwijzen. Ondanks dat hier wel een zeer lange wachttijd is eer je behandeld kan worden, zou ik de NPI zeker aanbevelen aan anderen. Ze hebben hier de kennis in huis en een goede expertise. En nogmaals, een breed aanbod. De informatievoorziening voor wat mijn behandeling betreft is goed. Ik word op de hoogte gehouden. De informatie wat de NPI als organisatie betreft, die is in de lift aangeplakt of ligt op tafel in de wachtkamer.

Bent u of werkt u voor NPI, locatie: Domselaerstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.